Як глава Nvidia створив DLSS усього за два тижні

Технологія DLSS (Deep Learning Super Sampling), яка стала революцією в графіці відеоігор, була придумана та анонсована всього за два тижні.

Як глава Nvidia створив DLSS усього за два тижні

Технологія DLSS (Deep Learning Super Sampling), яка стала революцією в графіці відеоігор, була придумана та анонсована всього за два тижні. Як виявилося, її ідея належить безпосередньо генеральному директору Nvidia Дженсену Хуангу, повідомляє “Кіровоград Кропивницький” з посиланням на PolitExpert.

Як народилася DLSS

Перед конференцією SIGGRAPH 2018 Дженсен Хуанг запропонував інженерам розробити нову технологію, яка б ефектно виглядала під час презентації.

Одна з ідей полягала у використанні глибокого навчання для покращення згладжування (DLAA), але вона здалася Хуангу недостатньо потужною. Тоді він поставив питання:

“А що, якщо ми змусимо відеокарти початкового рівня працювати на рівні флагманів, використовуючи штучний інтелект для збільшення роздільної здатності?”

Так з’явилася концепція DLSS – технології, яка дозволяє рендерити зображення у 1440p, а потім апскейлити його до 4K, зберігаючи високу продуктивність.

Втілення ідеї та презентація

Вже через тиждень дослідник Nvidia Аарон Лефон повідомив, що перші тести DLSS дали багатообіцяючі результати.

Побачивши потенціал, Хуанг негайно вирішив включити технологію до презентації, і так DLSS вперше була представлена публіці.

Чому DLSS стала проривом?

Згідно з книгою, Nvidia одразу усвідомила комерційний потенціал DLSS. Успішне впровадження цієї технології дозволило значно підвищити продуктивність всієї лінійки відеокарт і водночас збільшити їхню вартість.Сьогодні DLSS – одна з головних переваг відеокарт GeForce RTX, а конкуренти на кшталт AMD та Intel досі намагаються наздогнати Nvidia у сфері ШІ-апскейлінгу. Nvidia стала найдорожчою компанією у світі.

Раніше виробник чипів Nvidia заявив про зворотний викуп акцій на $50 мільярдів.

Exit mobile version